Dag 4 Badlands NP naar Custer SP

25 juli 2022 - Custer State Park, Verenigde Staten

We worden heel vroeg, rond half 6, wakker. Gelukkig is het droog en we zien een schitterende zonsopkomst vanaf onze campingplaats. We besluiten om direct op pad te gaan en stappen in de auto richting een plek waar we een prachtige wandeling maken bij het ochtendlicht.

IMG_3388  IMG_3404

Na de wandeling ontbijten we lekkere quasadilla's en breken de tent af en gaan we op weg naar Custer State Park. We stoppen onderweg bij de Wall Drug Store, erg toeristisch maar leuk om te zien. We doen boodschappen in Cedar City en rijden door naar de camping, Blue Bell Campground. We hebben een mooie plaats maar een heel eng blaffende en grommende hond in de tent naast ons. We lunchen in het restaurant dat vlakbij de camping ligt.

IMG_3416

Vervolgens willen we een wandeling doen, maar kunnen niet echt een goede wandeling vinden. Na wat rondrijden door het park komen we terug op de camping waar we douchen, borrelen en lekker bbq-en. Na het eten is er nog een quiz in het amfitheater en stoken we een vuurtje. Daarna gaan we de tent in, die toch wel wat krap is.

IMG_3424